Regulamin
XXXVIII Radomskiej Emdekowskiej Frajdy Rowerowej
- wyścig cross country xco
Radom, 09.06.2019 r.
Patronat
Prezydenta Miasta Radomia
Radosława Witkowskiego
I. Organizator:
- Młodzieżowy Dom Kultury w Radomiu,
- Urząd Miejski w Radomiu,
- Przewodnicząca Rady Miasta w Radomiu,
- Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Radomiu,
- Decathlon Radom,
- PHU Tytan,
- Premio Centrum Radom,
- Virgo Poligrafia,
- Siek - Twój sukces naszą pasją,
- UKS MDK Radom.
II: Klasa wyścigu:
Wyścig umieszczony jest w kalendarzu imprez Mazowiecko-Warszawskiego Związku Kolarskiego.
III: Cele wyścigu:
- popularyzacja sportu kolarskiego na terenie woj. mazowieckiego;
- promocja Miasta Radomia;
- promocja ścieżek rowerowych i regionalnych szlaków turystycznych;
- promowanie zdrowego trybu życia, aktywnego wypoczynku i rekreacji.
IV. Termin i miejsce:
XXXVIII Radomska Emdekowska Frajda Rowerowa - wyścig MTB w formule xco odbędzie się w niedzielę, 9 czerwca 2019 r. w godz. 10:00-13:00 w Radomiu, ul. Stasieckiego 78 (teren MOSiR Borki).
W tym samym miejscu znajduje się również biuro zawodów.
V. Uczestnictwo i zgłoszenia:
- W wyścigu uczestniczyć mogą zawodnicy w kategoriach: Żak, Młodzik, Junior mł., Junior, P-23, Elita,
- Zawodnicy obowiązkowo startują w kaskach twardych,
- Uczestnikiem Frajdy będzie osoba, która dokona osobistego zgłoszenia w Biurze Zawodów, w dniu imprezy, do godz. 10.50 i podpisze zobowiązanie o tym, że:
„Organizator oraz wszystkie osoby z nim współpracujące nie ponoszą odpowiedzialności względem uczestników za ewentualne szkody osobowe, rzeczowe i majątkowe, które wystąpią przed, w trakcie lub bezpośrednio po zawodach. Uczestnicy startują na własną odpowiedzialność. Przez akceptację niniejszej deklaracji uczestnicy zrzekają się prawa dochodzenia prawnego lub zwrotnego od organizatora w razie wypadku lub szkody związanej z zawodami. Przyjmują do wiadomości, iż należy przestrzegać zarządzeń służb porządkowych i warunków regulaminu. Zgadza się z warunkami uczestnictwa. W przypadku dzieci i młodzieży do lat 18-tu wymagana jest pisemna zgoda opiekuna prawnego. Swoim podpisem wyrażają zgodę na przetwarzanie swoich danych, umieszczanie zdjęć oraz wyników z imprezy itp. (Dz. U nr 133, poz. 883)”.
VI. Sposób przeprowadzenia wyścigu:
Wyścig rozegrany zostanie zgodnie z przepisami PZKol. na rundzie długości 2 km.
VII. Program minutowy:
- Żak I - urodzeni w latach 2009 i później startują o godz. 11:00
- Żak II - urodzeni w latach 2007-2008 startują o godz. 11:15
- Młodzik - urodzeni w latach 2005-2006 startują o godz. 11:30
- Junior mł. - urodzeni w latach 2003-2004 startują o godz. 11:50
- Junior - urodzeni w latach 2001-2002 startują o godz. 11:50
- Orlik - urodzeni w latach 1997-2000 startują o godz. 12:30
- Elita - urodzeni w latach 1996 i starsi startują o godz. 12:30
Zawodnicy zdublowani kończą wyścig wraz ze zwycięzcą.
Organizator zastrzega sobie prawo do innego sposobu przeprowadzenia startu o czym poinformuje uczestników na odprawie technicznej w dniu zawodów.
VIII. Opłaty startowe:
Wszystkie osoby są zwolnione z opłaty startowej.
IX: Nagrody:
Dekorowanych będzie 3 najlepszych zawodników w każdej kategorii wiekowej. Upominki zostaną wręczone wszystkim uczestnikom.
X. Komisja sędziowska:
Wyznacza MWZkol.
XI: Wykaz szpitali:
- Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego, ul. Lekarska 4, tel.: 48 361 51 00.
XII: Inne:
- Na trasie będą zlokalizowane punkty kontrolne. Ominięcie punktu kontrolnego równa się dyskwalifikacji,
- Trasa będzie oznakowana przez organizatora i ratowników medycznych,
- Zabrania się używania opakowań szklanych,
- Wolniejszy zawodnik powinien ustąpić miejsca szybszemu,
- W czasie finiszu zawodnik musi zachować swój tor jazdy.
XIII. Informacje kontaktowe:
Młodzieżowy Dom Kultury w Radomiu, ul. Słowackiego 17, tel.: 48 360-62-02
Osoba odpowiedzialna: Mirosław Strzelecki, tel.: 504 186 360