REGULAMIN
Ogólnopolski Festiwal Tańca „Tańcz z Nami”
Młodzieżowy Dom Kultury
w Radomiu
1. Organizatorzy:
Młodzieżowy Dom Kultury im. H. Stadnickiej ul. Słowackiego 17, 26-600 Radom
2. Termin i miejsce:
Miejsce: Publiczne Gimnazjum nr 22 w Radomiu ul. Rapackiego 24
26-600 Radom
25 kwietnia 2015 r. Start imprezy godz.10
Hip HOP rejestracja i potwierdzenie przybycia od godz. 9-10
Breakdance- rejestracja i potwierdzenie przybycia od godz. 10-12
3. Cele konkursu:
- popularyzacja tańca wśród dzieci i młodzieży.
- konfrontacja i wymiana doświadczeń twórczych.
- rozwijanie wrażliwości artystycznej dzieci i młodzieży.
- umożliwienie twórcom prezentacji ich osiągnięć.
- integracja środowiska tanecznego.
- promocja MDK-u i miasta Radomia
4. Uczestnicy:
sobota 25 kwietnia: hip-hop dance, break dance.
Ich zadaniem będzie prezentacja taneczna w wybranej technice tańca:
5. Sędziowie i DJ:
-Knopek
-Edwin
-Hefo
-Bartazz
Zagra DJ FIM
Forma taneczna:
- Hip-hop dance,
Kategorie wiekowe:
kat. I do 7 lat.
kat. II 8-11 lat.
kat. III 12-15 lat.
kat. IV powyżej 15 lat.
BREAKDANCE
solo
1vs1 -contest głowny
1vs1-kat. od 10-15 lat.(kids battle)
1vs1kat. I do 9 lat.(kids battle)
5. Zasady konkursu:
Solista może brać udział w kat. formacji tanecznych.
O kategorii wiekowej decyduje wiek 3/4 uczestników w danym zespole.
W zespole bierze udział od 8-20 osób, mini formacja – do 7 osób.
Czas prezentacji dla:
- solistów (do1 min.)
- duetów (do 2 min.)
- mini formacji (do 2,5 min.)
- formacji (od 3-4 min.)
- każdy z uczestników przygotowuje płyty CD z nagraniem podkładu muzycznego
do prezentacji. Wszystkie płyty powinny być podpisane (imię i nazwisko solisty, duetu, mini formacji lub formacji, kategoria taneczna i wiekowa).
W kategorii soliści i duety prowadzone są eliminacje gdzie tancerze będą się prezentować w ok. 6 osobowych grupach (ilość osób na parkiecie będzie uzależnione od ilości zgłoszeń). Do finału przechodzi 8 solistów i 6 duetów. Finał odbędzie się w formie walki tanecznej (po 2 sety/wyjścia).
Czas prezentacji dla:
1. Hip hop Dance
· Soliści do 1 minuty
· Duety do 1,5 minuty
· Mini formacje od 2 – 2,5 minuty
· Formacje 2,5 - 3,5 minut
- formacje i mini formacje przygotowują płyty CD z nagraniem podkładu muzycznego do prezentacji. Wszystkie płyty powinny być podpisane (imię i nazwisko solisty, duetu, mini formacji lub formacji, kategoria taneczna i wiekowa).
- Do pozostałych form tanecznych muzykę zapewnia organizator (dla solistów i duetów Hip HOP, dla solistów i ekip Break Dance)
2. Break Dance
- walki taneczne
6. Komisja konkursu:
Zadaniem Komisji jest:
- ocena prezentacji tanecznych pod względem techniki wykonania, choreografii
i ogólnego wyrazu artystycznego.
- wypełnienie kart punktacji, ocen.
- przyznanie nagród w danych kategoriach (podzielonych ze względu na wiek i styl tańca)
7. Warunki uczestnictwa:
:
1.HIP HOP- Zgłoszenie mailowe (wraz z dowodem wpłaty) przesłane do dnia: 22.04.2015 r.
na adres mailowy tanczznamiradom@wp.pl
2.BREAKDANCE- Zgłoszenie mailowe do ostatniego dnia lub w dniu imprezy rejestracja od godz. 10 do 12(płatność na miejscu).
Wydarzenie jest na portalu FACEBOOK
https://www.facebook.com/events/1552159361716057/
Młodzieżowy Dom Kultury
im. H. Stadnickiej
ul. Słowackiego 17
26-600 Radom
lub e- mail: tanczznamiradom@wp.pl
wpłata akredytacji do 08.04.2015 r.
w wysokości: 10 zł- solo, 20 zł- duet, 50 zł – mini formacja i 120 zł -formacja
na nr konta:
Bank PeKaO SA II O/ Radom nr: 14 1240 3259 1111 0000 2989 1151
z dopiskiem „Tańcz z nami!”
- w tytule przelewu należy wpisać imię i nazwisko solisty, lub nazwę zespołu i ilość osób.
8. Nagrody:
- Komisja konkursu może przyznać maksymalnie trzy nagrody (puchary i dyplomy,) w każdej kategorii, pozostali uczestnicy otrzymają dyplomy.
9. Program festiwalu:
Program będzie podany na stronie internetowej MDK www.mdk.radom.pl do 24 kwietnia 2015 roku.
10. Informacje dodatkowe:
- uczestnicy konkursu przyjeżdżają i ubezpieczają się na własny koszt.
- w przypadku rezygnacji z udziału w konkursie organizator nie zwraca opłaty akredytacyjnej.
- uczestnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych
i wykorzystanie ich do celów marketingowych przez organizatora.
- organizatorzy zastrzegają sobie prawo rejestracji filmowej oraz prawo fotografowania prezentowanych choreografii i wykorzystanie zdjęć do promocji konkursu.
- każdy z uczestników powinien posiadać ważny dokument tożsamości potwierdzający wiek.
- organizator przewiduje organizację warsztatów z jury turnieju, więcej szczegółów oraz cena warsztatów zostanie podana w późniejszym terminie, po przyjęciu zgłoszeń
- w czasie prezentacji tanecznych obowiązuje miękkie obuwie.
- organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w garderobie.
11. Dane techniczne:
wymiary sali/ do występu:
szerokość– 18 m
głębokość – 10 m
Całkowity wymiar sali gimnastycznej 34/18m.
12. Uwagi:
Organizator zastrzega sobie możliwość zmian w regulaminie i ostatecznej interpretacji regulaminu.
13. Kontakt:
MŁODZIEŻOWY DOM KULTURY
im. H. Stadnickiej
ul. Słowackiego 17
26-600 Radom
tel. (48) 360-62-02, 48 364-72-34
e- mail: tanczznamiradom@wp.pl
Ramowy plan turnieju
1. eliminacje:
-solo hip-hop (10 -11)
-duet hh (11-12)
2. eliminacje break dance (12-13)
3. Finały (13-16)
-hh solo
-hhduet
-mini formacja
-formacja
-break dance solo
-break dance ekipy
4. Ogłoszenie wyników (16:30)
Albo z pół finałami bo jest bardzo dużo osób w solo i duetach:
1. eliminacje:
-solo hip-hop (10-11)
-duet hh (11-12)
2. eliminacje break dance (12-13)
3. Półfinał Hip Hop (13-13:30)
-solo (8 osób)
-duety (8 duetów) tylko kat 12-15
3. Finały (13:30-16)
-hh solo (4 osoby)
-hh duet (4 duety)
-mini formacja
-formacja
-break dance solo
-break dance ekipy