XV Turniej Wiedzy o BRD „Bezpieczne Drogi Radomia” - eliminacje (przełożony na 4 października)

Termin
Miejsce
MDK, ul. Daszyńskiego 5

Koło Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego Młodzieżowego Domu Kultury w Radomiu ul. Daszyńskiego 5 zaprasza młodzież waszej Szkoły z klas IV-VI do udziału w XV Turnieju Wiedzy o Bezpieczeństwie Ruchu Drogowego „BEZPIECZNE DROGI RADOMIA”.

Do turnieju należy zgłosić jedną trzyosobową drużynę, która wykaże się znajomością przepisów ruchu drogowego, zasad udzielania I pomocy przedlekarskiej (forma testowa), zasad bezpiecznego poruszania się na rowerze(jazda po rowerowym torze przeszkód).

Eliminacje odbędą się w dniu 4.10.2011r. o godz.9.30, finał w dniu 4.10.2011 r. o godz. 10.00 w sali nr 13 w MDK ul. Daszyńskiego 5.

Zgłoszenia należy nadesłać do dnia 21.09.2011 r. na adres:

Koło BRD, Młodzieżowy Dom Kultury
ul.Daszyńskiego 5
26-600 Radom
faxem na nr 364-72-35 w godz. 11.00-17.00

lub na maila: brd.mdk@wp.pl

z podaniem imienia nazwiska klasy zawodnika wchodzącego w skład 3-osobowej drużyny oraz zawodnikami rezerwowymi (w liczbie od 1 do 3) wraz z opiekunem i telefonem kontaktowym opiekuna oraz nr faxu do szkoły.

W konkursach w roku szkolnym 2011/12 nie mogą brać udziału zawodnicy którzy uczestniczyli
w jakiejkolwiek z imprez z zakresu BRD w roku szkolnym 2007/8, 2008/09, 2009/10, 2010/2011 organizowanych przez MDK.


R E G U L A M I N

Organizatorem turnieju jest Młodzieżowy Dom Kultury, Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Komenda Miejska Policji, Patronat nad imprezą objął Prezydent Miasta Radomia.

Tematyka konkursu obejmuje zagadnienia związane ze znajomością przepisów ruchu drogowego na poziomie uzyskania karty rowerowej oraz podstawy udzielania I pomocy przedlekarskiej (test pisemny), praktycznych zasad poruszania się na rowerze (jazda po rowerowym torze przeszkód).


I. Turniej składa się z trzech etapów :


E t a p I

Zgłoszenia do dnia 21.09.2011 r.

Szkoły wytypują jedną 3 osobową drużynę oraz od 1 do 3 zawodników rezerwowych do udziału w turnieju który odbędzie się w Radomiu w siedzibie Młodzieżowego Domu Kultury ul. Daszyńskiego 5 (w przypadku zgłoszenia się mniej niż 15 zespołów, eliminacje odbędą się w dniu finału. Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz zmiana dnia eliminacji na dzień finału zostanie przesłana mailem)


E t a p II

Eliminacje odbędą się w dniu 4.10.2011 r. wtorek o godz. 10.00 sala nr 13.

Zawodnicy muszą wykazać się znajomością przepisów ruchu drogowego, zasad udzielania I pomocy przedlekarskiej (sprawdzian testowy). Każdy zawodnik pisze swój test z jednokrotnym wyborem odpowiedzi. Suma punktów całej drużyny decyduje o kolejności miejsc. Sprawdzian z przepisów ruchu drogowego wyłoni 10 drużyn, które wezmą udział w Finale w dniu 4.10.2011 r. o godz. 9.30 sala nr 13.

Punktacja z części teoretycznej:

  • 1 błąd ze znajomości zasad udzielania pomocy przedlekarskiej - 2 pkt. karne
  • 1 błąd z ogólnych przepisów ruchu drogowego- 5 pkt. karny
  • 1 błąd ze znajomości znaków drogowych - 5 pkt. karne
  • 1 błąd ze znajomości poruszania się na rowerze i ruchu pieszych - 3 pkt. karne 
  • 1 błąd ze znajomości pierwszeństwa przejazdu przez skrzyżowanie - 10 pkt. karnych


E t a p III

Finał odbędzie w dniu 4.10.2011r. o godz.9.30 sala nr 13.

Zawodnicy piszą test ze znajomości przepisów ruchu drogowego oraz wykazują się umiejętnością jazdy na rowerze po rowerowym torze przeszkód (przejazd odbywać się będzie na rowerze udostępnionym przez organizatora).

Suma punktów zdobytych przez całą drużynę liczy się do klasyfikacji drużynowej, zaś ilość punktów zdobytych przez każdego uczestnika wyłoni najlepszego zawodnika w klasyfikacji indywidualnej.

Zwycięży drużyna/zawodnik którzy zdobędą najmniejszą liczbę punktów karnych po teście i po jeździe. W przypadku uzyskania tej samej liczby punktów o kolejności miejsc decyduje najlepszy czas przejazdu.

  1. Punktacja ze znajomości przepisów ruchu drogowego-część teoretyczna jak w eliminacjach.
  2. Punktacja z jazdy sprawnościowej: od 5 do 100 pkt. karnych.


II. Nagrody i wyróżnienia :

Najlepsza Drużyna otrzyma Puchar Przechodni ufundowany przez Prezydenta Miasta Radomia oraz upominki rzeczowe.

Dla 10 drużyn przewidziane są nagrody i upominki ufundowane przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Radomiu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies w celu zwiększenia funkcjonalności przeglądarki oraz w celach statystycznych. W ustawieniach przeglądarki można wyłączyć ich wykorzystywanie.

Informacje na temat polityki prywatności znajdują się w zakładce O Nas > Ochrona Danych Osobowych.

Media społecznościowe

Obserwuj nas:

Projekt i wykonanie - Krzysztof Paterek

© Młodzieżowy Dom Kultury im. Heleny Stadnickiej w Radomiu