Piłkarski Turniej „Dzikich Drużyn”

Termin
Miejsce
Boisko przy PG 22; MDK, ul. Daszyńskiego 5

Regulamin turnieju

Młodzieżowy Dom Kultury im. Heleny Stadnickiej ul.Daszyńskiego 5 informuje że w dniach 22-31 sierpnia odbędzie się XIX Piłkarski Turniej „Dzikich Drużyn”. Czas trwania rozgrywek jest uzależniony od warunków klimatycznych i liczby zespołów.

Informacje i zapisy w sekretariacie w godz. 10.00-17.00  w budynku MDK ul. Daszyńskiego 5 do 30.06.2011 r. lub w MDK ul.Słowackiego 17 lub na maila: brd.mdk@wp.pl Informacja pod  tel.: 364-72-35/30)  lub na stronie: www.mdk.radom.pl (do pobrania: karty zgłoszeń, zgody rodziców)

  1. Nazwa Zespołu.
  2. Skład: 7 zawodników
    (zespół 7 osobowy + 2 zawodników rezerwy można dopisać w czasie trwania turnieju) nazwisko imię, rok urodzenia, adres, telefon, nr.legitymacji lub inny dokument ze zdjęciem, pozwolenie od rodziców   nazwisko imię opiekuna zespołu/rodzica/trenera (ukończone 18 lat)

Regulamin:

  1. Planowane kategorie(kategorie mogą ulec zmianie w zależności od liczby zgłoszeń):
    I kat.: Podstawówka: 8,9,10 lat urodzeni w latach: 2004-2001
    II kat: Podstawówka: 11,12,13 lat urodzeni w latach:, 2000, 1999,1998
    III kat.: Gimnazjum: 14,15,16 lat urodzeni w latach: 1997, 1996,1995
  2. Należy posiadać strój piłkarski
  3. Buty piłkarskie powinny mieć miękkie spody, lub korki (nie metalowe)
  4. Legitymację należy posiadać przed każdym spotkaniem.
  5. Przy zgłoszeniu należy posiadać legitymację (zgłoszenie do pobrania w MDK).
  6. Należy dostarczyć pozwolenie od rodziców(druki można pobrać w MDK).
  7. Zawodnik z jednego zespołu nie może grać w innej drużynie.
  8. W  zespole może grać max. 1 zawodników grających w klubach  ligowych zrzeszonych w  PZPN. Listy zostaną sprawdzone w R.O.Z.P.N.
  9. W turnieju mogą uczestniczyć zawodnicy zamieszkali na osiedlach, Gołębiów II, Łucznik, Administrator oraz inne dzieci uczęszczające na zajęcia do MDK.
  10. W turnieju może wziąć udział maksymalnie 10 drużyn.
  11. Rozpoczęcie rozgrywek, sposób rozgrywania meczy oraz losowanie odbędzie się w dniu 22.08(poniedziałek) o godz. 10.00 w PG nr 22 ul. Rapackiego 24. Zakończenie planowane jest na 31 sierpnia, Organizator p. Kamil Śmiechowski

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies w celu zwiększenia funkcjonalności przeglądarki oraz w celach statystycznych. W ustawieniach przeglądarki można wyłączyć ich wykorzystywanie.

Informacje na temat polityki prywatności znajdują się w zakładce O Nas > Ochrona Danych Osobowych.

Media społecznościowe

Obserwuj nas:

Projekt i wykonanie - Krzysztof Paterek

© Młodzieżowy Dom Kultury im. Heleny Stadnickiej w Radomiu