Ogólnopolski Festiwal Tańca „Tańcz z Nami”

Termin
Miejsce
Publiczne Gimnazjum nr 22 w Radomiu, ul. Rapackiego 24

 

REGULAMIN 

Ogólnopolski Festiwal Tańca „Tańcz z Nami”
Młodzieżowy Dom Kultury
w Radomiu
 

  

1. Organizatorzy: 

 

Młodzieżowy Dom Kultury im. H. Stadnickiej ul. Słowackiego 17, 26-600 Radom 

  

2. Termin i miejsce: 

 

Miejsce: Publiczne Gimnazjum nr 22 w Radomiu ul.  Rapackiego 24  

26-600 Radom 

25 kwietnia 2015 r. Start imprezy godz.10

 
 Hip HOP rejestracja i potwierdzenie przybycia od godz. 9-10

Breakdance- rejestracja i potwierdzenie przybycia od godz. 10-12
  

 

3. Cele konkursu: 

- popularyzacja tańca wśród dzieci i młodzieży. 

- konfrontacja i wymiana doświadczeń twórczych. 

- rozwijanie wrażliwości artystycznej dzieci i młodzieży. 

- umożliwienie twórcom prezentacji ich osiągnięć. 

- integracja środowiska tanecznego. 

- promocja MDK-u i miasta Radomia 

  

4. Uczestnicy: 

 sobota 25 kwietnia: hip-hop dance, break dance. 

Ich zadaniem będzie prezentacja taneczna w wybranej technice tańca: 

  

5. Sędziowie i DJ: 

  

-Knopek

-Edwin 

-Hefo

-Bartazz
 

  

Zagra DJ FIM  

  

Forma taneczna: 

- Hip-hop dance,  

Kategorie wiekowe: 

kat. I do 7 lat. 

kat. II 8-11 lat. 

kat. III 12-15 lat. 

kat. IV powyżej 15 lat. 

  

BREAKDANCE
solo

 1vs1 -contest głowny

1vs1-kat. od 10-15 lat.(kids battle)

1vs1kat. I do 9 lat.(kids battle)
  

  

5. Zasady konkursu: 

 

Solista może brać udział w kat. formacji tanecznych. 

O kategorii wiekowej decyduje wiek 3/4 uczestników w danym zespole. 

W zespole bierze udział od 8-20 osób, mini formacja – do 7 osób. 

  

Czas prezentacji dla: 

- solistów (do1 min.) 

- duetów (do 2 min.) 

- mini formacji (do 2,5 min.) 

- formacji (od 3-4 min.) 

  

- każdy z uczestników przygotowuje płyty CD z nagraniem podkładu muzycznego
do prezentacji. Wszystkie płyty powinny być podpisane (imię i nazwisko solisty, duetu, mini formacji lub formacji, kategoria taneczna i wiekowa).
 

  

  

W kategorii soliści i duety prowadzone są eliminacje gdzie tancerze będą się prezentować w ok. 6 osobowych grupach (ilość osób na parkiecie będzie uzależnione od ilości zgłoszeń). Do finału przechodzi 8 solistów i 6 duetów. Finał odbędzie się w formie walki tanecznej (po 2 sety/wyjścia).  

  

Czas prezentacji dla: 

1.       Hip hop Dance 

·          Soliści  do 1 minuty 

·          Duety do 1,5 minuty 

·          Mini formacje od 2 – 2,5 minuty 

·          Formacje 2,5 - 3,5 minut 

-          formacje i mini formacje przygotowują płyty CD z nagraniem podkładu muzycznego do prezentacji. Wszystkie płyty powinny być podpisane (imię i nazwisko solisty, duetu, mini formacji lub formacji, kategoria taneczna i wiekowa). 

-          Do pozostałych form tanecznych muzykę zapewnia organizator (dla solistów i duetów Hip HOP, dla solistów i ekip Break Dance) 

  

2.       Break Dance 

- walki taneczne 

 

6. Komisja konkursu: 

 

Zadaniem Komisji jest: 

- ocena prezentacji tanecznych pod względem techniki wykonania, choreografii
i ogólnego wyrazu artystycznego.
 

- wypełnienie kart punktacji, ocen. 

- przyznanie nagród w danych kategoriach (podzielonych ze względu na wiek i styl tańca)  

  

 

7. Warunki uczestnictwa: 

 

:
1.HIP HOP- Zgłoszenie mailowe (wraz z dowodem wpłaty) przesłane do dnia:
22.04.2015 r.
na adres mailowy tanczznamiradom@wp.pl
2.BREAKDANCE- Zgłoszenie mailowe do ostatniego dnia lub w dniu imprezy rejestracja od 
godz. 10 do 12(płatność na miejscu). 

Wydarzenie jest na portalu FACEBOOK 

https://www.facebook.com/events/1552159361716057/ 

  

Młodzieżowy Dom Kultury  

im. H. Stadnickiej  

ul. Słowackiego 17 

26-600 Radom 

lub e- mail:  tanczznamiradom@wp.pl 

  

wpłata akredytacji do 08.04.2015 r. 

  

 w wysokości: 10 zł- solo, 20 zł- duet, 50 zł – mini formacja i 120 zł -formacja 

 

 na nr konta:
Bank PeKaO SA II O/ Radom nr: 14 1240 3259 1111 0000 2989 1151
 

  

z dopiskiem „Tańcz z nami!” 

- w tytule przelewu należy wpisać imię i nazwisko solisty, lub nazwę zespołu i ilość osób. 

  

8. Nagrody: 

 

- Komisja konkursu może przyznać maksymalnie trzy nagrody (puchary i dyplomy,) w każdej kategorii, pozostali uczestnicy otrzymają dyplomy. 

  

 

9. Program  festiwalu: 

 

Program będzie podany na stronie internetowej MDK www.mdk.radom.pl do 24 kwietnia 2015 roku. 

  

10. Informacje dodatkowe: 

 

- uczestnicy konkursu przyjeżdżają i ubezpieczają się na własny koszt. 

- w przypadku rezygnacji z udziału w konkursie organizator nie zwraca opłaty akredytacyjnej. 

- uczestnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych
 i wykorzystanie ich do celów marketingowych przez organizatora.
 

- organizatorzy zastrzegają sobie prawo rejestracji filmowej oraz prawo fotografowania prezentowanych choreografii i wykorzystanie zdjęć do promocji konkursu. 

- każdy z uczestników powinien posiadać ważny dokument tożsamości potwierdzający wiek. 

- organizator przewiduje organizację warsztatów z jury turnieju, więcej szczegółów oraz cena warsztatów zostanie podana w późniejszym terminie, po przyjęciu zgłoszeń  

- w czasie prezentacji tanecznych obowiązuje miękkie obuwie. 

- organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w garderobie. 

  

  

  

11. Dane techniczne: 

 

wymiary sali/  do występu:  

szerokość– 18 m 

głębokość – 10 m 

Całkowity wymiar sali gimnastycznej 34/18m. 

  

12. Uwagi:  

 

Organizator zastrzega sobie możliwość zmian w regulaminie i ostatecznej interpretacji regulaminu. 

 

13. Kontakt: 

  

MŁODZIEŻOWY DOM KULTURY  

im. H. Stadnickiej  

ul. Słowackiego 17 

26-600 Radom 

tel. (48) 360-62-02, 48 364-72-34  

e- mail: tanczznamiradom@wp.pl 

 

 

 

Ramowy plan turnieju

1. eliminacje:

-solo hip-hop (10 -11)

-duet hh (11-12)

2. eliminacje break dance (12-13)

3. Finały (13-16)

-hh solo

-hhduet

-mini formacja

-formacja

-break dance solo

-break dance ekipy

4. Ogłoszenie wyników (16:30)

 Albo z pół finałami bo jest bardzo dużo osób w solo i duetach:

1. eliminacje:

-solo hip-hop (10-11)

-duet hh (11-12)

2. eliminacje break dance (12-13)

3. Półfinał Hip Hop (13-13:30)

-solo (8 osób)

-duety (8 duetów) tylko kat 12-15

3. Finały (13:30-16)

-hh solo (4 osoby)

-hh duet (4 duety)

-mini formacja

-formacja

-break dance solo

-break dance ekipy

 

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies w celu zwiększenia funkcjonalności przeglądarki oraz w celach statystycznych. W ustawieniach przeglądarki można wyłączyć ich wykorzystywanie.

Informacje na temat polityki prywatności znajdują się w zakładce O Nas > Ochrona Danych Osobowych. Zamykając ten komunikat potwierdzasz zapoznanie się z informacjami zawartymi na ww. stronie.

Media społecznościowe

Obserwuj nas:

Projekt i wykonanie - Krzysztof Paterek

© Młodzieżowy Dom Kultury im. Heleny Stadnickiej w Radomiu